VENLIGST IKKE RETUNERE PAKKEN FØR DU HAR KONTAKTET OS - VI KAN IKKE GARANTIBEHANDLE DIN ODRE, HVIS DU IKKE KONTAKTER OS FØRST. EMAIL :linda@nordic-eyecare.dk
Vi ved det er svært at stole på et produkt, der lyder for godt til at være sandt. Derfor er vi stolte over at kunne tilbyde vores 90-dages pengene-tilbage-garanti!
Sådan gør du krav på dine penge:
1. Test vores produkt hver uge i mindst 30 dage fra leveringsdato, men ikke mere end 90 dage. - Skal kunne bevises vha. billedemateriale med tidspunkt.
2. Hvis du ikke er helt tilfreds med ydelsen af vores Øjenmassage Pro, kan du sende os en mail på vores kundeservice med e-mail:linda@nordic-eyecare.dk
3. Når det er godkendt, skal du returnere vores håndsæt (i sin originale emballage) via en sporbar posttjeneste, maks 100 dage fra købsdatoen til den adresse, der er angivet af vores kundeservice.
4. Ufuldstændige, uafsluttelige eller ulæselige krav anses for ugyldige. Hvis produktet ikke virker optimalt og det er selvforskyldt, dækker 90-dages pengene-tilbage-garanti ikke.
Du skal have brugt vores produkt mindst 1 gang i ugen i de 70 dage.
Reelle portoomkostninger til afsendelse og returnering af vores håndsæt, er kundens fulde ansvar og tilbagebetales ikke.
5. Når produktet er returneret, refunderes produktets købspris til dig.
Hvis din vare kommer beskadiget eller ikke fungere korrekt, så tilbyder vi 2 års reklamationsret for alle produkter. Vi forbeholder, os retten til at afvise hvis skaden er selvforskyldt; E-mail os på: linda@nordic-eyecare.dk